torsdag 3. mars 2011

it's taking me higher, higher, higher off the ground

So much for blogglysten, hva?


Jaja, uansett. Det er ting som skjer i livet mitt som er vanskelig å snakke om nå, og ting som jeg helst ikke vil skal være realitet. Men vi prøver så godt vi kan og stay positive.. 


I morgen er det i allefall RUSSEFEST igjen, og jeg fikk forresten russeklærne mine i dag! Ble så gira! 
Fikk en überfantastisk joggebukse, som jeg herved skal bo i.   loveit! - skal vise bilder av lue, klær, kjølebag - u name it. BARE ikke akkurat nå. hehe
For russefesten har jeg akkurat pakket ned TRE outfits, fordi jeg er så ubesluttsom og klarer ikke bestemme meg. Enklere å ha en jentegjeng som kan hjelpe! 
Gleder meg til en flott kveld med mennesker jeg er glad i! 


På lørdag er det Queen musikal og shopping i Oslo/Ski, får se hvor mye det blir i Oslo, siden det er SKI VM, haha, men skal dit med familien til bestevenn, og bestevenn da. eheh. 
På lørdag er det kun en uke igjen til Roma også!
SHIT, jeg må kjøpe koffert snart..

Ja, men så sees vi da :) hej!

Ingen kommentarer: