mandag 28. februar 2011

I just want you close, where we could stay forever..

Heihei, søte barn. To innlegg på en dag er vel ikke så dårlig, med tanke på den bloggtørken jeg har hatt, lately..?
Uansett da, jeg sitter her og pugger engelsk, i den fantastiske boken vår. Tenk, vi har vår egen stupedame..
Er vi ikke heldige?  
Her sitter jeg da, leser utdrag fra Henry David Thoreau, Charles Dickens og Kate Chopin. Skal det være så skal det være. Litt av en gjeng det der.
Tror nesten at det er læreren min sine klassekamerater, men ikke si det til noen da. 




Pappa fikk fikset bremseslangen også, så lille gullet er ute på veien igjen. WII. 


Nevnte jeg forresten at det er 12 dager til jeg drar? hihi. 


Overskriften er forresten til treer-banden over her, mine elskede.
Neida. Joda. Neida. Hade :) 

Ingen kommentarer: