søndag 6. mars 2011

Mama, i just killed a man. Put the gun against his head, pulled my trigger now he's dead.

Sjekk a. Jeg legger ut outfitbilde! Joda, slik så jeg da ut på russefesten på fredag, som var awesome!
AH og jeg var ute og shoppa lit accessories på senteret, før det bar opp for å fikse seg. Dro til Astrid's hvor vi vorsa - minus jeg som kjørte. Dro til Hannestad når det starta og var der et par timer. Og så morsomt! Var så ufattelig hes og hadde så vondt i halsen, og det hjalp jo ikke at vi var på Queen musicalen "We wil ROCK you" i går heller. Men gøy var det i allefall. Fikk shoppa litt både i Ski storsenter og på Aker Brygge. Musikalen var sykt rå, og anbefaler alle å se den. 
Har helt dilla på sangene til Queen. Spesielt Bohemian Rhapsody. Fantastisk! Så dra og se den folkens!


Også er det bare fem dager til jeg drar. WEEEHO!

2 kommentarer:

Katrine_tm sa...

Vakker jente og smashing outfit! :D

Unknown sa...

takker og bukker!