onsdag 16. september 2009

There's a shewolf in your closet, let it out so it can breathe..

Jada, onsdag - og bare to stå opps igjen til helga. hihi.
Vi tok jo klassebilde igår, og så bildet etterpå, og langt vekk fra så det ut som om jeg hadde en lysekrone til hår, men ble bedre litt nærmere - heldigvis.
Dagen i går var jo ganske bra, hvis vi ser bort i fra mitt lille raseriutbrudd i norsktimen.
Edit; var Atal som læreren prata til, ikke Drilon.
Vi lagde tidslinje, hadde digg middag og så Grey's Anatomy. Mamma og jeg bestilte bøker også, Hits 2008 og Les Miserables på engelsk. Gleder meg masse til å lese den. Så den jo når vi var i London for to år siden, og musikalen var noe av det sterkeste jeg har opplevd tror jeg, hadde gåsehud på armen hele tida. - Hør I Dreamed a Dream med Elaine Page. Vakkert!

I dag var det slapp dag, ikke noe sånn spesielt som skjedde. Har blitt forkjøla og i dag føltes det ut som om nesa mi var sveisa i betong eller noe sånn. Skal ha matte og engelskprøve i morra, så skal prøve å få lest litt ekstra og laget hjelpeark til matteprøva.
Marlen og Andreas kommer i kveld, knallkos :D

Overskrift av Shakira - Shewolf

Og, noen som er flinke med HTML koder ogsånn som har lyst til å lage design for meg ? (A) :D

Ingen kommentarer: