tirsdag 15. september 2009

Litt irritert, maybe?

Tirsdag, sola skinner fra knallblå himmel, og har egentlig vært en utrolig fin dag.
Men alle fine dager har jo alltid noen haker.
1. Skolebilde. Alle jentene er stressa for at kvisa på haka kommer til å synes når du står flere meter unna fotografen.
2. Norsk. Jeg misliker norsk sterkt.
Jeg prata med AH i to sek, så læreren :
" Emilie, er forfatteren norsk?"
" Nei, eller han er det siden han har en norsk mor, men han er født og oppvokst i USA."
--- sier ingenting --- " Drilon..?"
og Drilon sier akkurat det samme som meg: " JAA, så fint Drilon"
* Emilie er ikke sint, nei ikke sint*


Ja, som sagt, skal ta klassebilde halv to, heldigvis før friminuttet og alle er ute å ler av deg. Russestyret tok bildet ista, som var mye styr med utkledning og diverse. Jeg har blitt forkjøla etter jeg sov hos AH, men prøver å se så smashing ut som overhodet mulig, selv med rød under nesa og tett i hodet. hihi.
Var forresten supergøy hos AH, og gleder meg til høstferien som vi skal ha en sånn kveld igjen. Vi skal også til Ski og shoppe. Gleder meeeg :)

Mats driver å tvinger på meg en most banan, og jeg forhandler om at hvis de ikke tegner på meg, så kan jeg ha laderen til han og Glenn over hodet mitt. Yeada.

I kveld blir det kos, slappe av hjemme og ha studie, lage tidslinje osv. Er utrolig morsomt, en time går
sykt fort.

Jeg er snart ferdig med teorikurset, som også blir bra, er litt stress å dra ut igjen på mandag kveld. Skal klippe meg kortere igjen på fredag også, hihi.

gleder meg til å dra hjem jeg, bloggen.

Jo, en ting, dere stemte på at dere ville ha mer av mine tanker og meninger, men er jo ingen som bryr seg om det..? hmmm :)

2 kommentarer:

Louise sa...

JEG bryr meg:D

Det her var et morsomt innlegg, Emilie :D Jeg ler ^^
Og det trengte jeg! HAR MASSE Å FORTELLE DEG FÅ RÆVVA DI HIT NÅR DU KAN!!!!:D:D:D:D

loveu<3

Unknown sa...

Jaaaa:D hihi ;D

loveu2<3