lørdag 19. september 2009

Fredag-Lørdag

Heia folk.
I går; på fredag var det bra dag. Var helt normalt på skolen, hadde skriveøkt i norsk. Skrev om nasjonalisme, venn eller fiende?
Nicklas i klassen så ikke at det sto at vi skulle skrive EN av oppgavene, altså han begynte med de to første oppgavene. Jeg sa i fra hviskende til han, for at ikke læreren skulle høre, og da ga han fra seg tidenes mest høylytte "aaaaah, seriøst?"
Nesten litt gøy.
Gymmen var egentrening, og siden jeg er forkjøla ble det bare gåing rundt i byen, som er stor forandring fra sånn det pleier å være. hihi. Fikk tilbake sånn egentreningsinnlevering i gymmen og fikk 5! :D, slå den du. haha
Hadde Kommunikasjon og Kultur etterpå, og læreren vår kalte AH og jeg for synkroniserte, siden vi svarte hele tiden og hadde handa oppe samtidig hele tida. haha.

Dro hjem, dusja, dro til BorgAmfi og klippa meg. Der traff vi onkel Roald, prata med han litt, dro hjem, spiste og dro til Louise søta.
Der så vi på HSM 1 og viste meg rommet hennes. Jeg skrev på døra hennes og vi hørte på musikk.
Halv ni dro vi ned på togstasjonen og henta Sarah og Martine. To supersøte jenter fra Sandefjord. Var utrolig koselige, så knall å treffe dem. <3

Sov lenge idag, laaang formiddag så dro mamma pappa og jeg ned på kinoen og så Jenta Som Lekte Med Ilden. Den var SÅ bra, helt sykt. Gleder meg så mye til 3ern kommer! Anbefaler den, like mye som jeg anbefaler den første. Tok det lugnt i dag og kose seg med Skal Vi Danse?
Jeg synes faktisk Jan Thomas var veldig flink.
Pia Lykke: Ja, du har sagt at du vil danse som en mann og ikke en homofil frisør?
Jan Thomas: Jeg er 150% mann, bare spør Christopher.
hihi

Ingen kommentarer: