tirsdag 22. september 2009

Tirsdag

I går skjedde en liten morsom hendelse kan du tro. Siden jeg har ny itunes på macen, så måtte jeg jo synkronisere iPoden min til den iTunes'n. Noe jeg har unngått en stund, fordi jeg likte musikken jeg hadde der allerede, men det måtte jo skje før eller siden. Jeg hadde også en del bilder på ipoden, men de var jo forsåvidt like greit at forsvant, likte de ikke så bra uansett. Det jeg ikke hadde forventa var at alle bildene mine i iPhoto ble med, også bildet jeg brukte til å skrive om Moland og French. Så jada folkens, jeg har bilde av to drapsdømte mordere på ipoden min. Slå den du. Ingenting er som menn som har en glorie av rødt hår rundt hodet og har gått i det samme i flere måneder. Rawr, gotta love 'em.

På lørdag så så vi Jenta Som Lekte Med Ilden; den var ekstremt bra!

I likhet med Menn Som Hater Kvinner var jo undertemaet det samme, og synes den var utrolig bra.
Den må dere se altså! Gleder meg utrolig mye til Luftslottet som sprengtes kommer.

AH, Kathrine og jeg skal til Ski i ferien og shoppe. Gleder meg utrolig mye! Skal prøve å ta masse bilder ogsånn, og legge ut senere. Skal ta tog, shoppe, spise og kino. hihi.

I går var det siste teoritime også, hadde en "teoriprøve", som gikk egentlig ganske bra. Da vi kom hjem så lærte pappa meg å peile olje (eller hvordan det skrives.) gjett om jeg følte meg proff daa!
Skrev til Simen at jeg hadde vært skikkelig proff, men gjett da. Han svarte ikke på det en gang. skuffende. Mamma hadde baket sjokoladekake til vi kom hjem da, så gikk bra.

Ingen kommentarer: