fredag 15. mars 2013

I think I'll go to Boston

Da var Oslo unnagjort og frøkna er hjemme igjen!
Var underbart mysigt å treffe søtnos AH igjen, fikk tittet litt på City, tatt KarlJohan og spist deilig lunsj på Friday's. Hjelpes, fortsatt mett altså..
Var innom på Cecilie Melli også, og de kjolene der... Om jeg plutselig blir rik en dag så skal jeg gå berserk der!
Pluss en eventuell bridezilla-epoke, om det skjer..

Uansett, når jeg kom til Oslo så SNØDDE det!? Kjente panikken bredde seg sakte men sikkert, og den panikken var der godt nok fra før av skal jeg si deg! Det var plutselig satt inn "buss for tog" på Østfoldbanen denne uka.. Og jeg blir så innmari stressa av buss, har sjukelig fobi for å gå av på feil sted eller gå på feil buss.. Men til min store lykke så var det direktebuss, så jeg slapp å tenke på det. Lykkelig.

Fant ikke så mye da, så shoppingen kan jeg ikke skryte av. Ble en ting til en fin en, en ring og iPhonedeksel, whoop.

Nå er det superchilling på sofan med mama min, en deilig fredagskveld!
I morgen blir det feltdag i hjembyen, vakre Halden. Gleder meg masse!

<3 god helg!

Ingen kommentarer: