søndag 2. januar 2011

Mitt 2010

Januar:
Skolen begynte igjen.
Traff lille nyfødte Victoria for første gang.
Passet hunden til et vennepar.
Shopping og trerettersmiddag hos Marius og dem i Moss.
Var på peppes med jentene og hadde sleepover med de andre jentene.
En fantastisk lærer slutta på skolen.
Jeg tok teoriprøva.
Forelsket meg i John Mayer all over again.
Bytta rom.
Irriterte meg grenseløst over kjørelæreren min.


Februar:
Falt ned trappa hjemme.
Leste til masse prøver.
Hadde glattkjøring.
Hadde generelt masse kjøretimer..
Var barnevakt for hunden til Marius.
OL i Vancouver.
En venn av familien ble skutt og drept i Mysen.
Vinterferie.


Mars:
Langkjøring til Uddevalla med Astrid, hvor jeg hadde tidenes impulskjøp av sko. 
Hadde besøk av fine Stine.
Så Gossip Girl og leste om norsk litteratur på 1500 tallet om hverandre.
Noen hadde brutt seg inn i begge bilene våre..
Astrid klarte teorien, og vi feiret med SMASH.
Lagde masse vafler og så på Poirot hver søndag.
Øvelseskjørte til den STORE gullmedalje.
Drenerte rundt huset.
Var dårlig..
Var dyp og postet dette innlegget
Pusset opp rommet mitt.
Jentene var på teatersport på Ankergården.
Dramatiserte Erasmus Montanus i norsken, som resulterte i .. noe rart. 
Astrid tok lappen, og vi feiret med Sverigetur.
Hadde "et-bilde-i-timen" ting.
Seks måneder siden Oscar døde :(


April:
JEG BLE 18!
TOK LAPPEN og kjørte MASSE den dagen.
Hadde besøk av Marianne.
Innledet et forhold til Ivar Aasen, den kjekkasen.
Dekkene til en lastebil ikke så langt unna huset - eksploderte!
Begravelse til Weis stefar.
Sverigetur med Louise, Sahra og Niklas, hvor vi traff Mailen også.
Farga håret til AH.
Var i bryllup til Alf og Eva.
Skrev 18 jobbsøknader og bombarderte Borg Amfi med dem.
Badetur med Lexiegull.
Besøk av Ida og Louise.


Mai:
Masse tentamner.
Snø?
Sverigetur - igjen.
Dedikerte innlegg til jentene her.
Masse krangling med engelsklæreren vår..
Var på jobbintervju hos Frøken Fryd. 
Historielærer klikket i vinkel.. 
Fikk jobben på FF.
Kathrine og jeg dro til Sverige - IGJEN. Etter et PINLIG rollespill i atriet med fransklæreren.
Gavehandling til Ida.
MGP finale og Marius og dem var hos oss :)


Juni:
Gratulerer mamma og pappa med 19års bryllupsdag.
Fest for IDA.
Publiserte dette innlegget. En stil jeg skrev som skoleoppgave.
Elsket sangen til Sirius som vant Norske Talenter.
Mamma og jeg så SATC 2 på kino. AWESOMENESS.
Vi jentene dro til Trondheim.
Kommunikasjon og Kultur i muntlig eksamen på meg.
Ferdig med VG2 - fransk og matte!
Dro til Høysand for å markere Idas siste dag her.
Juli:
Jobbing.
FOTBALL VM.
iPhonen min trengte litt support, litt rehab.
Jentene var på trebåtfestivalen.
Var med tante og kjøpte MAC i Fredrikstad.
Jobba enda mer.
Var i Moss på Kino noen ganger. 
Spania - Nederland - som SPANIA VANT i VM :D
Besøk av Marianne og Tonje. 
Klarte å bestille TO Marc Jacobs klokker. En til OMAN og en til Norge - men gikk bra.
Bestilte tur til PARIS.
Vi rømte til Langesund igjen. ELSK <3
Besøk av Ida, og vi hadde Bradley Cooper maraton. Elsk, igjen.
Så Inception med Ida i Fredrikstad.


August:
Så Sherlock Holmes med jentene hos AH.
Ble endelig fornøyd med rommet mitt.
Skolestart. VG3!
Var kokk for familien en dag.
Var veldig glad. Jentene var samlet igjen, og alt var konge.
Kjøpte videokamera.


September:
Spadag
NRK kom på skolen, intervjua AH, Astrid og meg.


Minnes alle som døde 11.september.
Hadde besøk av Ida, og lunsjdate av henne, Marlén, Maria og Victoria.
Satt på gelenegler.
Fårikål tid.


Oktober:
Dro til Tvedestrand!
Jeg KJØRTE til Arendal! I en bil jeg aldri har kjørt, i en by jeg aldri har vært. awesome.
Tok buss fra Arendal til Porsgrunn.
Henta av Simen og Mailen <3 
Dro hjem, og dro til Paris!! WIIIIII.
Hadde det FANTASTISK i Paris.
Alene hjemme - for en gangsskyld.
Oppkjøringsnerver TO DAGER etterhverandre.
Kamilla kom til Norge.
Sverige tur - igjen.
RUSSEKICKOFF på BU. WEHOW.
Peppes med jentene.
Siste OD dag.


November:
Skolemas.
Jobbing.
Kjøring rundt.
Kjønnsskiftedag.
Utkledning for russen.


Desember:
HåndballEM kvinner.
Bokmål, nynorsk, EngelskLit, rettslære, komku tentamen.
iPhone4!
Ble stoppa 300 meter unna huset mitt av Statens Vegvesen, og måtte gå hjem...
ENDELIG juleferie!
Leser "The Catcher in the Rye".
RUSSEBALL og skikkelig fest på BU etterpå. Var AWESOME!
Folk gikk amok med julehandelen.
Ble forkjøla.
Mamma og jeg var i Oslo på Argus for å sjekke synet for synsoperasjon. Relativt morsom opplevelse, eller hva?
Nyttårsfest hos Astrid <3 Endte 2010 veldig bra.



2 kommentarer:

Little Miss Sunshine sa...

Hurra for et endt 2010, og for et superfantastisk 2011 :-)

Unknown sa...

Definitivt :D