torsdag 30. desember 2010

Ja, mamma og jeg var en tur i Oslo igår - på dette stedet. Der ble det tatt masse rare kontroller av øynene mine, siden jeg skulle undersøke om det var ok for meg å ta synskorreksjon med laser. 
Selve opplevelsen var artig synes jeg. Spesielt etter at jeg fikk den som utvidet pupillene mine. DET var weird. Synet ble bare mer og mer uklart, og øynene ble kjempe rare. Pluss at jeg ble i veldig rart humør. Det var som turen hjem fra BU all over again. Veldig morsomt da. 

Tror han optikeren ble litt oppgitt på meg også, siden alt jeg gjorde var å blunke når han sa omigjen og omigjen - ikke blink! ehehe. Men noen operasjon blir det nok ikke, men det gjør egentlig ingenting. 


Så, det jeg kom hjem fra Oslo med var en bok og veldig store pupiller. 

Ingen kommentarer: