onsdag 10. mars 2010

Because my heart is yours

Jeg bruker Converse skoa mine igjen - hjerte. Savnet dere. Det er sol og vår, og jeg håper på at snøen forsvinner snart, spesielt all isen og vannet som er i veien, haha.
Fant også ut at man kan speile seg i  dorullholderne på skolen, er ikke det litt sært a?
Uansett, AH og jeg var innom på storsenteret for å kjøpe SMASH til Astrid vår som klarte teorien idag, grats søta. 
Hadde planlagt et skikkelig gøy innlegg idag, men nå husker jeg ingenting. haha, as usual.
Var politifolk med en afrikansk familie på togstasjonen i dag. Spennende. Skjer med at politifolk ser så ekstremt macho ut? Litt sånn "gidd å trekk til deg øya fordi jeg har en pistol i lomma, og jeg kan godt bruke den" ish? haha, no offence da.
Nå skal jeg lage vafler tenkte jeg og se på Farmen og CSI:NY. Noen som så på det forrige gang, forresten?Den med den labyrintrommet? Med masse skjulte innganger og styr. Sinnsykt creapy. haha.

Snakkes da :)

1 kommentar:

Louise, hvem ellers?:D sa...

NOO fik ikke sett den episoden!!! LIKER CREEPY!!! Tok du opp????:D:D

BTWBTWBTW!!!!!!!!!!!!
SÅ DU BONES FORRIGE UKE?! ANGELA OG HAN DEILIGE ASSISTENTEN!!!!!!!!!!!!!
:O:O:O

han er jo..... Min. :-(

VELLVELL. Veldig sært, Emilie, veldig sært :L <3 Hehe minner.

Savner deg. Lang kommentar. :O
But I know you liiike it. You want to huuuug me. Lalalalala!! :D Sandra Bullock <3

ANYROADS. Kaffeliten SNART! :-D
Loveu, søtami. <3