onsdag 13. mai 2009

Onsdag

I dag har vært lang - men ikke i negativ form.
Skolen var til halv fire, hadde geoquiz om stater i Afrika. Fikk 6'er ! yay.
Fransken var as usual. - og matta var om perspektiv. Føler perspektiv er i den forferdelige kunst og håndtverk i 8. og 10. klasse.
Slutta en halvtime før i dag, som vi ofte gjør med Elin. Jeg liker mattelæreren min!
Gikk bort på salen og mamma og jeg dro til Sverige. Først til Strömstad, og spiste på Simons hörna - eller noe sånn - knall pizza der.
Kjøpte kaffe på Kaffecompaniet - eller noe sånn, butikk/restaurant navn er ikke i hukommelsen min - og bestilte orientalsk latte med kanel og kardemomme, og hallo så god den var. Aldri i mitt 17 år gamle liv har jeg smakt så god kaffe altså!
Stakk også innom en interiør butikk fordi jeg var så brennsikker på at jeg hadde sett noe greier i marimekko der - men neida.
Fikk meg to søte bilder da, som passer genialt til rommet mitt^^
Men på vei tilbake fra Strömstad, så skulle vi kjøre forbi en svær trailer - og mens vi var midt på sida på den - begynte den å blinke og legge seg ut. Det var skummelt.
På kjøpsenteret så stakk vi innom H&M og jeg fikk meg en supersøt elskbar topp :D
I morra bærer det ut på ekskusjon for 1stc. Også får vi vite om vi kommer opp i engelsk skriftlig eksamen eller ikke eksakt 09.15 i auditoriet. spennende!
Gir update i morra..
<3hug

2 kommentarer:

Maja sa...

Så koselig å se at du er en slik aktiv blogger :D lykkr til i morra!<3
Stoor klem Maja<3

Unknown sa...

Taakk :)
KLEM tilbake<3