fredag 15. mai 2009

Eksamenssvar og fredagsdagen

På torsdag var det ekskusjon med klassen opp til Ekelimoen - for de som vet hvor det er. Men før det bar på tur skulle alle førsteklassingene til auditoriet å få vite hvem som kom opp i eksamen skriftlig. Det fikk vi først se en snutt av Turandot - operaen som skal være i festningen til sommeren.Ikke spør hvorfor vi så den - dama som sto der sa ; ja da må jeg dessverre gi dere en dårlig nyhet. Ingen av dere er trekt ut til engelsk skriftlig eksamen.
Alle klappa og var helt i hundre. - Vet for the record ikke helt hva jeg synes. Risikoen er da desto større for å komme opp i naturfag muntlig. Noe jeg virkelig ikke vil.
Etter det storma nesten alle ut før dama hadde fått sjans til å snakke ferdig, så hadde vi fri til klokka 10.
Ti på ti kommer Sandra bort til oss og sa Tore er inne i klasserommet og skal si noe info greier. Akkurat da var det ett lite håp som lyste om at kanskje naturfaglæreren var sjuk. Men neida, ho hadde kjørt opp i forveien..
Vi gikk ut, og da vi kom til Hjortsberg så begynte det å øsregne. BIG TIME. Og det øste ned helt til vi kom opp på ekelimoen ca en time senere. Var så bløte alle sammen.
Simen skrev til meg at han hade kommet opp i matte og han klagde til meg og jeg klagde til han.. :P
Og siden vi ikke opp i engelsk, så fikk vi fri idag, altså fredag. Super deilig. Vært ute i sola hele dag og fått skikkelig skille på skuldrene.. Ü

Q: Dere hatt en bra dag?
Ja, forresten, mamma har bestilt kjøretimer til meg ... Spennende

Ingen kommentarer: