fredag 29. mai 2009

The next Bridget Jones, maybe?

Hadde engelskmuntlig høring i dag. Var sykt nervøs før det var min tur, og med min luck så ble jeg trekt ut som den siste som skulle inn. Trakk et tema som het; How did English become a world language?
Ble egentlig veldig fornøyd med temaet, fordi alle de andre temaene var så sykt mye faktagreier med, så glad jeg fikk den.
Engelsklæreren min, sa at ho forbinder meg med Sophie Kinsella og Bridget Jones - og trodde jeg ble en forfatter når jeg ble stor. Måtte sende henne kopi av min bok.. haha. Ble så glad!

Nå sitter vi jentene, AH, Kamilla, Aleksandra, Wei og Astrid i kantina, hører på Kanye West og Akon. Skal løpe opp på biblioteket etterpå å leie film. Ta med på turen til Langesund. Gleder meg helt ufattelig til den turen. Er meldt knall vær osv også, så yaay :D

Ha en knall helg

2 kommentarer:

Katrine_tm sa...

WOW! SÅ STAS AT HO SA DET!!! :D:D:D

Unknown sa...

JA:D