torsdag 30. april 2009

Torsdag - helg.

Dagen ble ikke sånn jeg hadde forventa - matta var vanlig - men naturfag og gymmen var uventa.
Naturfagen var sinnsyykt mye oppgaver. En A3 side, full i spørsmål. Astrid, Sara, Ann Helen og jeg ble enige om å ta en side hver, ca en A4 hver - så det ikke så himla mye på hver. Smart;D
Gymmen ble friidrett istede for klatring - som jeg hadde trodd, så chilling ble det da realtivt ikke. Skulle ta 60metern - men takket mine knær så ble ikke det noe av. Charlotte, Hedda, Astrid, Marie og jeg gikk ned til brygga og tilbake igjen. Mens vi var der nede så kom Siri, Glenn og Mats også. Koselig.
Samtidig var det toppers vær og super deilig varme.

Russen starter idag også - natt til første mai. Jeg skal ikke ut, være hjemme og slappe av, fikse bilder ogsånn. Det som er så kjekt med våren er at det er sol, og er så mange fotomuligheter!

+ langhelg! :D yay..

Ingen kommentarer: