lørdag 14. mars 2009

13.03.09 - 14.03.09

Dro til Henrik i går, med resten av folka. Var kjempe koselig. Spiste taco og godteri ogsånn. Så på Simpsons og litt av Norske Talenter.
Louise falt også ned fra stolen. Eller stolen ble ødelagt.
Morten - faren til Henrik - : Hakke råd til det her ass, hvis ho skal ødelegge en stol hver gang ho er her..
Hadde kameraet mitt med og, men ble ikke tatt noe særlig bilder denne gangen. Believe it or not.
På veien hjem "kappkjørte" Martin - og bilen vi satt i - med Jim - og bilen Alina og Sahra satt i - :P
Sov hos Ida. Koselig =))

Ble henta sånn i elleve tida, også dro vi til Sverige. Fant endelig nye bukser!:D
Var helt ekstremt mye folk der. Skikkelig skikkelig stress.. -.-
Kjøpte farge og stripe kit, så nå sitter vi på kjøkkenet alle sammen og pappa farger mamma og meg etter tur.. ^^
Jeg skal bare stripe det litt da. Håpe det hjelper litt på det uhåndterlige håret jeg har nå.;P

Så da var det min tur.. =)

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor mye koster den fra Wella? :) og sliter den på håret?

Unknown sa...

200 kr =)
og den sliter ikke på håret..