fredag 13. februar 2009

vinterferie !

Nå er alle prøvene ferdig prøvd, alle innleveringer ferdig innlevert, alle tanker om lekser, skole og idiotiske lærere borte!
Nå, my friend, er det vinterferie. Det kommer så utrolig passelig nå, at det er helt konge.

Jeg skal ikke dra til Kvitfjell og Hemsedal for å vise meg og mine eksemplariske evner i skigåing fram. Å nei, jeg skal være hjemme og slappe av. Være med alle mine kjæreste, og bare nyte uka.
Det begynner allerede i dag, ved at Ann Helen, Kamilla, Wei og jeg skal på Peppes og spise pizza. Det har nesten blitt en tradisjon det nå, at vi drar dit for hver ferie som begynner ^^
Ellers så skal jeg til Louise en dag i ferien, ta toget og greier;p Og jeg skal på jentetur med mamma, og skal møte Simen, Mailen og Camilla i Sverige på onsdag.. Det blir kos! :D

Ja, sangen er fra 1986 eller noe sånn, men jeg synes den er bra for det;P
You're the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear,
We're not gonna sit in silence
We're not gonna live with fear

7 kommentarer:

Hanne sa...

Åhhhh jeg blir nesten 16 år igjen når jeg hører den sangen! God ferie jenta mi! Hadde ikke makta en dag til på jobb jeg nå! Takk og pris for en jobb som følger skolens ferier!! Hvordan overlevde jeg før, tenker jeg!!!!

Sara =) sa...

Jeg tar det som en selvfølge at dere hadde 1 minutts stillhet for meg, siden jeg ikke kunne komme ;)

Unknown sa...

mamma: nei, ikke takla en dag til på skolen heller ass. fy, deilig med ferie nå =)

Sara: Ja, selvfølgelig ^^ <3

Sara =) sa...

I know you're lying ;)

Katrine_tm sa...

Høres ut som en VELFORTJENT ferie etter alt slitet i vinter...
ENJOY!!
Liker den sangen jeg og! (Var 5 år da den kom ut jeg da... Û)

Anonym sa...

Velfortjent ferie det snuppa. Vært flink i hele vinter syns jeg. Men det er jo noen som må jobbe og holde norge i gang da..... Kos deg med ferien lille venn. love you. Hvem sang er det foresten????

Unknown sa...

Sara; Joda, du var med meg vetdu <3

Tante: Ja, UTROLIG deilig med ferie nå. Vært stress den vinteren her^^ - den er bra" :D

pappa: ja, stakkars. sier han som har friuker stup i ett. HVILKEN sang :D You're the voice - John Farnham