lørdag 14. februar 2009

=)

Fredag 13. skjedde det ingenting skummelt. Det er nesten lykkedag nå. Vi hadde samfunnsfagprøva, som gikk bra. Så kom inspektøren inn og fortalte at han ikke hadde fått vikar i naturfagtimen, så vi kunne bare dra hjem etter engelsken. Etter pausa så satt vi i 20 minutter ut i engelsken da inspektøren, igjen kom inn og sa at oi, nei dere har avspasering dere. Så slutta vi kl 10. =)
Kamilla, Wei, Ann Helen og jeg dro innom storsenteret og GinaTricot, og kjøpte meg en topp, tre ringer og øredobber. Også innom på ARK, og kjøpte ny bok ^^ - Cecelia Ahern - Thanks for the memories.
Dro ned igjen til byen klokka seks og vi møttes på Peppes. Det var kjempe koselig! Som sagt har blitt tradisjon ;D

Valentines Day. Oppskrytt. Mamma og jeg dro til byen - fikk en shorts og en kjempe søt topp. Kjøpte ny parfyme og, Lacoste - Love of pink. Ironisk nok at jeg hater rosa ;p Og det er sinnsykt kaldt ute nå, nedover mot 10 minus og greier. Fysj ^^
Så på The Tudors ista. Fy så bra ! Jonathan Rhys Meyers er digg ^^ (a)
Nå skal jeg se på The Break Up!

Happy Valentine.;P

5 kommentarer:

Maria sa...

Hei jenta. Så deilig med litt skolefri innimellom da. Er vel ingen som ble lei seg da tenker jeg. Litt shopping (og champagne) er som regel en grei erstatning. ;)
Ha en flott søndag! Hilse..
Klem fra tanta

Emiliee sa...

Hei =)
ja, utrolig deilig med ferie nå. Shopping hører med, og killer bra erstatning til skolen ^^
Hilse du og =)
klem

Tinemor sa...

Slutta kl.10 siste da'n før ferien, det må bare være BEST! Ü

Grattis med ny parfyme og klær!

Og.. GO FERIE! XOXO

Johnsen sa...

haha, fredag 13. var nesten en lykkedag for meg :D fikk streng beskjed om at jeg skulle slutte i alle de faga jeg ikke liker:D
BYE BYE randy gudal og fransk ^^ haha

peppes ja, lenge sia jeg har vært der. i moss har vi det helt nede ved havna:D kjempe digge lokaler og deilig uteservering med havbris:D
anbefales!

haha, innerst inne elsker du rosa, alla "lovelig blond" (a) haha

Emiliee sa...

haha, nei faktisk så hater jeg rosa :o
Ja, herlighet slipper fransk ogsånn. makan ;P
joda, vi har sånn vi og da xD