lørdag 14. februar 2009

=)

Fredag 13. skjedde det ingenting skummelt. Det er nesten lykkedag nå. Vi hadde samfunnsfagprøva, som gikk bra. Så kom inspektøren inn og fortalte at han ikke hadde fått vikar i naturfagtimen, så vi kunne bare dra hjem etter engelsken. Etter pausa så satt vi i 20 minutter ut i engelsken da inspektøren, igjen kom inn og sa at oi, nei dere har avspasering dere. Så slutta vi kl 10. =)
Kamilla, Wei, Ann Helen og jeg dro innom storsenteret og GinaTricot, og kjøpte meg en topp, tre ringer og øredobber. Også innom på ARK, og kjøpte ny bok ^^ - Cecelia Ahern - Thanks for the memories.
Dro ned igjen til byen klokka seks og vi møttes på Peppes. Det var kjempe koselig! Som sagt har blitt tradisjon ;D

Valentines Day. Oppskrytt. Mamma og jeg dro til byen - fikk en shorts og en kjempe søt topp. Kjøpte ny parfyme og, Lacoste - Love of pink. Ironisk nok at jeg hater rosa ;p Og det er sinnsykt kaldt ute nå, nedover mot 10 minus og greier. Fysj ^^
Så på The Tudors ista. Fy så bra ! Jonathan Rhys Meyers er digg ^^ (a)
Nå skal jeg se på The Break Up!

Happy Valentine.;P

5 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei jenta. Så deilig med litt skolefri innimellom da. Er vel ingen som ble lei seg da tenker jeg. Litt shopping (og champagne) er som regel en grei erstatning. ;)
Ha en flott søndag! Hilse..
Klem fra tanta

Unknown sa...

Hei =)
ja, utrolig deilig med ferie nå. Shopping hører med, og killer bra erstatning til skolen ^^
Hilse du og =)
klem

Katrine_tm sa...

Slutta kl.10 siste da'n før ferien, det må bare være BEST! Ü

Grattis med ny parfyme og klær!

Og.. GO FERIE! XOXO

Anonym sa...

haha, fredag 13. var nesten en lykkedag for meg :D fikk streng beskjed om at jeg skulle slutte i alle de faga jeg ikke liker:D
BYE BYE randy gudal og fransk ^^ haha

peppes ja, lenge sia jeg har vært der. i moss har vi det helt nede ved havna:D kjempe digge lokaler og deilig uteservering med havbris:D
anbefales!

haha, innerst inne elsker du rosa, alla "lovelig blond" (a) haha

Unknown sa...

haha, nei faktisk så hater jeg rosa :o
Ja, herlighet slipper fransk ogsånn. makan ;P
joda, vi har sånn vi og da xD