tirsdag 3. februar 2009

Im just dreaming,


Engelskprøva overstått! :)
Gikk egentlig veldig bra, var ganske greie oppgaver. Skrive en beskrivelse av hovedpersonen i boka vi leste + forholdet til en annen person i boka. Og skrive hvordan vi synes Obama fullfører Martin Luther Kings drøm. Skrev ca 5 sider.. ;o


Solbrillene jeg fikk av mamma fra Coolshop.no kom idag! :D Dødsfine^^ fjortissbilde :P
Skal til frisøren etterpå, og farge håret. Gleder meg massemasse ^^
og av en eller annen merkelig grunn synes jeg fortsatt noen av Idol sangene er bra ^^ :))
maybe Im just dreaming
maybe I wake up tonight
and i come to find out its just out of my mind
you dont understand it
then again maybe you do
maybe you could dream the dream that im dreaming
+ Sykehuset, Frustrerte Fruer, Charterfeber og Private Practice i kveld :D

9 kommentarer:

Maria sa...

Hei jenta:) Så hyggelig å høre art prøva gikk bra. Hvorfor er jeg ikke overrasket? ;) Kule solbriller til ei flott jente!
Klem fra tante

Hanne sa...

Så tøffe briller!! Helt enig emd tante!!Gleder meg til å se deg etterpå. Håper veldig på sol nå vel??
Deilig å være ferdig med prøva, flinke jenta mi. Klem Mamma <3

lillewang sa...

Så sinsykt kule! Skikkerlig misunnelig jeg:P
Kos deg masse med de du:)
<3

Emiliee sa...

Tante: hehe, takk :D

Mamma: Ja, håper på sol nå ass!;D
deilig å ha den overstått ja, bare norsken igjen.:)

Ann helen: takk :D hihi ^^ <3

0Riley sa...

TVSLAVE!!!!!

Johnsen sa...

TVSLAVE! haha! ække bare jeg som sier det til deg;) :D haha! EID! burn...

idol? nææh, det hakke vært no bra siden kurt og han dærre, ehh, gaute heit han karen jau, men ser på det det for det (a)

Emiliee sa...

noo

Tinemor sa...

ROCKING SUNGLASSES da, jenta!!!

Emiliee sa...

Thaaanks :D <3