mandag 2. februar 2009

:)

I dag ble Comet fratatt 10 poeng av NHF (?) og nå ligger vi hvertfall på bunnen av tabellen med 22 poeng. Sparta ligger øverst med ca 85 poeng eller noe.
OG det er flaut fordi når folka var hos meg sist, og vi var på peppes og Rene kom med Sparta skjerf var jeg såå høy i hatten fordi jeg var sikker på at Comet kom til å banke de og alt sånn, men slik gikk det ikke. fryktelig lang setning det.


I morra skal jeg ha engelskprøva, og skal til frisøren. Hadde planlagt og trene med Kamilla og de, men drar og fikser håret istede. Gleder meg massemasse:D

Nå er det tv'n som kaller. ^^

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

LOLOL! ;) sånn kan det gå vettu. xD men skal ikke si no jeg, for kråkene suger hardt på banen dem og xD

hmm... dropper trening for og sitte i stille hos frisør, og du har en TV som roper på deg.. dårlige tegn emilie, dårlige tegn... xD

Unknown sa...

haha, nettopp. Moss hakke noe bra hockeylag anyways ;P

Jaja, igjen - sier han som sover hele dagen.. ^^

Anonym sa...

jepp, men jeg ser nesten ikke på tv.. mens du sitter og ser på en livløs boks i 5 timer på en tirsdags kveld...

enda et dårlig tegn emilie... fy fy. xD