lørdag 7. februar 2009

:)

Lørdag.
I dag fikk jeg melding av min søte Louise, som spurte om jeg ville komme til henne på filmkveld. Noe jeg hadde veldig lyst til, men grunnet en fryktelig hektisk uke, så orka jeg ikke dra. :(
Men håper folket får det bra hos deg da hvertfall. savner dere

Ellers har jeg bare slappet av idag. Sov lenge, også satt på Grease. Den er litt søt da.
Etterpå, altså i løpet av lørdagen har jeg fått peanøttkick og kjørt langefingeren rett inn i dørhåndtaket på kjøkkenet og sett tre episoder av OTH sesong 6. - dramadramadrama:o

ha en fin kveld ^^

4 kommentarer:

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

deilig med lørdag^^
hvordan havna finger`n din i nøkkelhullet?

<3

Unknown sa...

japp ^^
haha, var ikke akkurat nøkkelhullet, men dørhåndtaket. Skulle åpne døra bare, også poff, rett i døra^^

<3

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Auu!:(

Unknown sa...

;P