tirsdag 13. januar 2009

Hei.

Nå er jeg sliten!
Skoledagen har vært helt grei, hadde matte og engelsk idag, også joina jeg orienteringa om "Kultur og Kommunikasjon og Internasjonal Engelsk". Egentlig var det for de som ville fordype seg i spansk, tysk eller fransk også, men det var det ingen som hadde lyst til, og da ble Claudine sur..
" Jai tror ingen forstoo sporsmåålet" sa hun på sin vakre fransk-norske dialekt..
Etter det fant vi Sara og stakk opp på Spenst - tidligere Halden Bad. Der fant vi ut at vi kanskje bare skulle bade istede, for og variere treninga vår litt. Så vi var og bada i ca to timer, og det lukter fortsatt klor av huden min.. :p
Hadde hele bassenget for oss selv, så det var ganske fresht igrunn.
Stakk innom Storsenteret på veien hjem, for og kjøpe penner (skriver ut masse penner for tida) og gave til Malin <3.
Endte med at jeg kjøpte ring og skjerf fra GT(på salg, vel og merke...), fire penner på Ark, leppepomade og smykke til Malin på Cubus og Toni&Guy hårspray. haha.
Sånn litt før seks dro mamma og jeg til byen for at hun skulle ha blomster og hun skulle kjøre meg til Ann Helen også, snill som hun er. Og jeg fikk nye sokker! Noe som virkelig er mangelvare hos meg ^^.
Så dro vi til Ann Helen, og det var kjempe koselig.. (fornøyd nå, johnsen..?) Så på film - Terkel i knipe, haha. den er dødstøff^^ - og spiste godteri og chilla (H)
Lillebroren hennes var kjempe søt. Han var kjempesjenert i begynnelsen, men så etterhvert gikk det bra, og han kom bort til meg og viste meg hvordan han spilte DS.
Hva er det med meg og småunger? :D haha^^

Nå skal jeg legge meg, og er så heldig at jeg kan sove to timer lengre i morra, fordi vi begynner 09.50.
Deeeeeeilig!
Natta folkensss ^^ <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Claudine, er det hu creepy fransklæræn?

^_^ er så digg å bare chillen i vann. får slappa skikkelig av.. heldiggris;)

Håper Malin blir gla for den! men når jeg tenker meg om, alt som har med deg liker hu, så den er i boks vettu;)

hahaxD jess, kjempe bra. *klappe på hodet* er nok at du er et lite barn selv som gjør det.. ;)

Anonym sa...

btw, jeg huska adressa:D

Unknown sa...

Claudine er ho creepy fransklærern ja..:P

Ja, veit. Er jo like bra trening eeegentlig ^^

Aaaw, Malin er så skjønn ho :D
hahaha. morsommen.
så flink du er, huska adressa for once :P