tirsdag 13. januar 2009

13.01.09

Da satt jeg på skolen. Her er det virkelig ekstremt lite som skjer. Håvard sitter rett foran meg og er ganske dypt konsentrert om et eller annet spill eller noe på mobilen hans. Ellers er det, som sagt ikke så mye som skjer. Idag er det kort dag, heldigvis. Jeg liker tirsdager! :)
Sara, Ann Helen og jeg skal opp og trene etter skolen idag, så det blir koslig..^^

Vi skal også bort til Ann Helen sånn i seks tida og se på film og sånn.

Ja, og bestefar fortalte at det igår var midtvinters, så nå folkens er vi på rett vei mot sommern!

Skal ha matte nå, om 16 minutter. Håper det er litt sånn Excel opplegg igjen, fordi det er gøy.
Nå kom Njord og sa til Henrik at han måtte låne matteboka hans fordi han måtte få gjort den siste oppgaven. Og han disser P-matte.. -.-

7 kommentarer:

Sara =) sa...

SELVFØLGELIG disser han p-matte. Hallo? :P Det er jo p-matte.
Jeg rakk ikke bussen i dag!!! JEG MÅTTE LØPE HELT HJEMMEFRA MEG OG NED!

Unknown sa...

haha, frekking :O
haha, hørte det^^ gøøy

Anonym sa...

midtvinters? det var jo FØR jeg dro til tenerife da xD litt på etterskudd eller?

btw, du som disser meg for skrivefeil.. "trene etter skolen idag, så det blir koslig..^^" "KOSELIG" In ya face;)

Unknown sa...

haha, nei. det var det ikke.. :P
sorry da xD

Hanne sa...

Til info: 21. des er det VINTERSOLVERV
12.01 er det midtvinter. Det er dagen da folk i hedensk tid feiret JUL!
Så du nok ikke på etterskudd nei! Du hadde faktisk helt rett! Bare for å ha sagt det ... <3

Unknown sa...

haha! In ya face, johnsen!! :D
takk <33

Anonym sa...

off.. du får ta det opp med Sten Tore;) han som sa det til meg... xD