mandag 22. desember 2008

Wanna be on top?

I morra skal jeg prøve å stå opp før 1, som jeg har gjort de siste dagene. Mama og jeg skal til byen å kjøpe maling! Fordi jeg skal fikse på rommet mitt, og jeg gleder meg heelt ekstremt.
Skal legge opp bilde når jeg har begynt, for klarer ikke forklare åssen det skal bli, uten at det høres bare rart ut, men tror det blir bra.
Holder på med å lese Remember me? enda, og den blir egentlig bare bedre og bedre. Sophie Kinsella skriver helt utrolig rått og levende.
Også driver jeg å mikser cd, Kate Voegele som spiller Mia i One Tree Hill sesong 5. Ho har en fantastisk stemme og utrolige sanger;D
Og det er Top Model idag, det er gøy, tror Vendela Kirsebom skal være gjestedommer i kveld, som - no offence - er teit, fordi jeg ikke liker henne.
Jo, mamma, pappa og jeg skal på Max Manus i morra. Gleder meg helt skremmende mye egentlig, fordi den ser så utrolig bra ut. Selv om jeg veit at jeg sier at norske filmer er lavmål, men den har potensiale til å bli bra. Liksom Max Manus vs. Kill Buljo ? haha
Kill Buljo var bare teit. ^^

"de sier mer enn penger mer pes

så la oss waiste dem som ikke sku innse det"
Karpe Diem - Fireogtyvegods

1 kommentar:

Katrine_tm sa...

Morro å pusse opp rommet! Venter på bilde.. Ü