lørdag 6. desember 2008

Natt til lørdag ^^

Nå sitter Louise, Alina og jeg oppe på gjesterommet og koser oss. Hører på Lovestory av Taylor Swift. Fire madrasser på gulvet og en i senga. Tettitett.
Ida og Pernille ditcha oss en stund, og så på The Notebook, meen vi hadde det gøy allikevel ^^

Før idag, så var vi på feltet, og gjengen ble med hjem til meg - uten om Henrik, Victor og Renè.
Vi gjorde egentlig ikke noe spennende, men Louise sminka meg, og Ida sminka henne.
Louise og jeg kledde oss ut, og gikk ut i gata med Jonas, Magnus, Alina og Johnsen.

Emilie: Ikke dett a, Louise!
Louise: Neeida.
.... to sekunder seinere....
*dunk*
Magnus: Louise tryna
Louise: hahahhahahaha. - Og kommer gående ut av busken til naboen vår, helt hvit.. ^^

Den andre nabofyren kom også ut og så skikkelig skikkelig stygt på oss, men vi bare overså han..

HEY!
NÅ STJAL JEG PCEN FRA EMILIE! Moahahaha, jeg er innpå bloggen din, og du kan ikke gjøre noe med det! :D:D:D Glai'ræ søta <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! det med louise var lættis ass! xD haha!
og levende skjold er vondt... ævv..

Synes dere blei fine jeg ^-^ haha, rock on :P |..|_
||
takk for at jeg fikk komme! :D

Anonym sa...

skal se ut som en hånd btw

|..|_
||

Anonym sa...

arg.... samma det XD

Unknown sa...

haha,. tre kommentarer fra johnsen xD :P