fredag 5. desember 2008

Endelig fredag!

Ja, ENDELIG fredag. Den uka her har vært helt ekstreemt lang, synes jeg.. Slutta tidlig på skolen idag, så dro hjem og var skikkelig slappfisk.. ^^ (meg og fisker..) Men var heller ikke sååå slapp heller, kjempe humør idag, så dansa og sang av full hals - the glory of being home alone:D.

Metro Station - Shake it
Karpe Diem - Stjerner og Fireogtyvegods
T.I ft. Rihanna - Live your Life
Rihanna - Disturbia
Jordin Sparks - One step at a time
Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman

Nå skal jeg egentlig rydde rommet, fordi JEG får besøk i kveld ^^
OG pappa og jeg skal på feltet i særp også * glede seg masse*
Jentene skal sove over, så det blir kjempe kos. Lurer på hva Louise og jeg skal tvinge på Henrik i kveld altså. Først ansiktsmasker, så sminka vi han.. Stakkars Henrik ^^


Flere som er enig at Chriag i Karpe Diem er fin ? :D ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

VI SKAL TVINGE HENRIK TIL Å .. (kommer ikke på noen bra ideer)

Vi finner på noe ;P Det blir koselig ikveld søta:D Gleder meg:D

Chriag er superfin^^ Hehe.
<3

Katrine_tm sa...

Û Hehe! Syns jeg ser deg danse rundt i huset.. Û Det er kos!
Håper du får en SUPER helg!
K L E M