lørdag 27. desember 2008

27.12.08

"What you say, we'll leave for California?
If we drive all night we can make it by the morning and no one has to know, we decided to go"

Som sagt dro mamma og jeg til byen idag, og det er jo salg nå, så det var gøy. Fikk meg to bukser og en genser fra Voice, en genser og en tunikating fra ginatricot, og some make up from Esthetiquè :)
Etter det dro vi og tok sol. Trodde seriøst jeg skulle dø av varme inni der, men deilig var det.

Også kommer besteforeldra mine over etterpå på middag her, som blir kos. :)
Ja, har ikke noe mer og skrive om egentlig..

<3

3 kommentarer:

Hanne sa...

Hyggelig på salg med deg i dag vennen! Synes bloggen din er så kuuuuul! Du skriver litt hver dag selv om du synes du ikke har noe å skrive om :) Synes det er litt dølt med de som har blogg og det går e v i g h e t e r mellom hver gang det står noe nytt der :(((
Og sola var VARM! Er het i topplokket ennå jeg. Elsker deg gullongen!

Unknown sa...

takk! ;D
synes innlegga blir så rare når jeg ikke har noe å skrive om, men takk:))

<33

lillewang sa...

Jeg er en av de som mammaen din snakker om. Hakke skrevet på bloggen min siden 15. desember jeg.. ha ha. Der har du meg vettu!