mandag 11. mars 2013

These battle scars don't fade, do they?

Every once in a while får jeg plutselig blogglyst igjen, sånn helt ut av det blå..
Jeg vil skrive, skrive om alt. 
Alt jeg tenker på, alt jeg tror på, hvor lei meg jeg kan være, hvor tankefull jeg kan være og hvor glad jeg er i han. 
Men, hjelpes så vanskelig det er å få ord ned på papiret, eller på skjermen i dette tilfellet.. 



Men akkurat nå, i dette øyeblikket - som har vart siden torsdag ca, så er jeg så innmari glad. Genuint glad.
Hatt en fantastisk helg, med fantastiske mennesker som jeg vet bryr seg, og som betyr alt for meg.

Siden sist så har det jo vært uendelig masse som har skjedd, husker nesten ikke sist jeg var her..

La oss ta a trip down memory lane, shall we..? 

Husk på IG forresten, om dere - hvor enn dere er - er der, @milliehe 

Ingen kommentarer: