lørdag 7. januar 2012

2011

2011 - Mitt år, bedre seint enn aldri

JANUAR:
Jobbet med skjønnlitterærtprogram på skolen, en oppgave som læreren vår synes var for vanskelig for gruppa mi. Kjøpte meg mine elskede YSL sko. Så Kongen av Bastøy med Marianne. Ga mamma og pappa Dublintur i 20årsdags bryllupsgave. <3
Bowling og pizza med jentene. Var på utdanningsmesse i Lillestrøm med skolen.
AH fikk meg til å knipse ett bilde av en av folka som stod i stand på utdanningsmessa i Lillestrøm. Jeg ble busted av en gutt med langt rødt hår og masse kviser fra folkehøyskolen i Gokk, og tok brosjyre av han for å være snill.. 



FEBRUAR:
Trodde jeg het Brontë en stund, etter masse jobbing med særemne både i norsk og engelsk lit. med henne som tema. Telte ned til Romatur med den flotteste klasssen etter særemnefremføringer. Kjøpte mitt første par Louboutins. Bremsereima på bilen ble ødelagt - MENS jeg var ute å kjørte..
Bowling og pizza med jentene og pulvergutta.




MARS:
Fikk russeklærne! Russefeiringen begynte så smått med masse fester. VM i Oslo. Queen musical. Prøvde meg på en bloggeutfordring. Dro til ROMA. Fagdag historie.






APRIL:
Ble nitten. Masse tentamner før eksamenshelvete. Kjøpte min første bil. Første russeknute med å bade ute før 1.mai og krabbe gjennom tistasenteret, noe som resulterte  i store sår på begge knær, som jeg fortsatt har. *minner*. Mamma og pappa dro til Dublin på turen jeg ga dem.


tørre legger ja.. 

Lite kaldt da..

MAI:
Russekickoff på festningen, med dåp og masse gøy! Russens dag på Tusenfryd. Grilling hos Kathrine, uten gass i gassgrillen. Førte til kjøre rundt halve byen med en gassflaske i baksete. Tok masse russeknuter. Bodde stort sett i Halden. Fest hos Martine og MGP. Avslutning på mørn i Halden 16.mai, noe som bare var drama, men sykt morsomt og masse minner!
Norsk skriftlig eksamen. Kommunikasjon og kultur skriftlig eksamen.


Russedåpen på festningen! 


JUNI:
Nynorsk skriftlig eksamen. Bryllupsdagen til mamma og pappa. Oslotur med komku!
Ventet så sykt på å bli trekt opp til muntlig eksamen, og ble trekt ut sist av alle, til norsk muntlig. Leste ut Panserhjerte mens vi ventet på eksamensuttrekk. Eksamensforberedelse hos Astrid. Eksamen. Feiret med shoppingtur til Sverige. Avslutning hos fineste Ida, læreren vår i KK. Avslutning i gymsalen med alle VG3 elevene. Sang fin sang og komku-barna holdt tale. <3 Feiret med familien på Sjøbris.
Hekta på Jo Nesbø. Fikk MBMJ lommebok av mapa. fineste!
Sommerfølelse.


Bukett som Kathrine lagde for pappa til mamma til bryllupsdagen deres!


Eksamensrush!



JULI:
Startet fantastisk, med Postgirobygget i Langesund. IKEAtur, Sandefjordtur. Avskjedsfest for Gjermund. Sushikos hos Martine. Lange late, deilige sommerdager. Så kom den mest grusomme dagen i mitt liv. Aldri vært så trist og redd som 22. juli. Aldri grått så mye på så kort tid.
Heldigvis har jeg vakre venninner som var der for meg og vi var sammen. Mamma og pappa dro til Newcastle på 23.juli så det var tøft å være alene hjemme midt i den perioden, men det gikk bra.

 Postgirobygget!



Sushi på Sjøbris <3






AUGUST:
Dro med jentene til Sjøbris. Erfarte igjen at en ulykke kommer sjelden aleine. Var husmor og bakte masse. Så masse filmer med jentene og høsten inntraff. Avskjed for Martine som dro til Australia i fire måneder. Startet på utfordring igjen.




SEPTEMBER:
Dro alene til Oslo for å møte AH i deilig sommervær. Var også oppe og tittet (gjennom sperringene til) på regjeringskvartalet og fikk vondt i hjertet. Ti år siden 9/11, og fikk enda mer vondt i hjertet etter hva vi gjennomgikk.
Musikk som terapi <3. Skrev dette innlegget til kompisen min, siden det var to år siden han døde.
Utenfor domkirken i Oslo


OKTOBER:
Mimret masse tilbake til Roma og Paris. Så Hodejegerne to ganger på kino. Rosa oktober, brystkreftmåned. Dilla på ugler. Fisketur med verdens beste pappa. Kjøpte Moods of Norway vaffeljern.
Var hos Ann Helen og vi kjørte innom Utøya og jeg fikk vondt i hjertet igjen.
Tok masse tog, og var på kino med gutta. igjen.

NOVEMBER:
Hekta på GLEE. Jobba masse. Leste den vakre boka Little Bee.


Desember:
Mer jobbing. Kino og kos med Ida <3 Bestilte billetter til Bernhoft og Roxette!

Håper 2012 blir et strålende år! 

Ingen kommentarer: