mandag 5. desember 2011

sparks fly

Jada, enda et lite livstegn fra meg! 
Det er stort sett bare jobbing som skjer nå i juletida. Folk er jo helt gærne og handler masse. 


Ellers i dag har jeg, eller driver fortsatt med, og vasker rommet. Noe som viser seg å være enklere sagt enn gjort. Vi driver og pusser opp kontoret, og da blir mitt rom + gangen oppholdsrom for diverse møbler enn så lenge. Men, blir nok fint. Gleder meg til å se resultatet! - på kontoret, altså.




Vil også skrive litt om bloggen til Cathrine. Hun var på Utøya og overlevde, men mistet lillesøsteren sin. Hun blogger om hverdagslige ting, men også om Utøya. Cathrine er fantastisk vakker og så sterk! 
Vi er fra samme sted og min ungdomsskolelærer var læreren til Cathrines lillesøster, Elisabeth.
Cathrine publiserte både hans og sin egen tale til Elisabeth fra begravelsen for et par dager siden. Tenker på henne og familien <3
Så les!

Ingen kommentarer: