fredag 16. september 2011

hey soul sister

deilig med en frimorgen/formiddag i dag! Sov til elleve og lå og hørte på NRKMP3 en liten stund før jeg sto opp. Luksus! 
Da jeg dro til side gardinene idag var det blå himmel og strålende sol, og jeg ble så glad! Endelig, sant?!
Vært så kjedelig vær lately, så trengte denne solskinnsdagen.


Spiste frokost og så på Gilmore Girls og tenkte på M, som er i Australia. Langt langt unna. 
Så var jeg superflink og tok ut av oppvaskmaskinen, satt inn i oppvaskmaskinen, vasket benkene, og vasket badet! Weho, DET kaller jeg effektivitet. 
In speaking moment /writing moment, så har jeg en halv time på meg til å kle på meg, gå tur med Lexie, bandasjere meg opp på nytt og kjøre til Fr.stad, til den flinkeste frisøren! Hun slår alle ;D

Skal ta bilde når jeg kommer hjem, for tror hun skal gjøre noe suuperfresht med meg i dag. Cant wait! 
 bilde kjem senare
xox0

Ingen kommentarer: