mandag 15. august 2011

Just keep me where the light is

så her sitter jeg, på kjøkkenet en mandags formiddag - nei, egentlig ettermiddag, men anyroad - og drikker Pukkate Vanilla Chai, quite why I do not know, siden det er sinnsykt varmt ute, og jeg allerede har skiftet tre ganger, due to the heat. Men det regner da, sikkert derfor jeg gjør det. Høstmodus liksom.
Drikker den fra min nye Starbucks-kopp. Lekkeer! 


Jo, igår kveld så jeg "No Strings Attached" og den er så søt! Natalie Portman og Ashton Kutcher in my heart! 
De er helt fantastiske! 
Herr Kutcher er helt amazing i den, filmen. Gotta love'it. Må se den en gang til før jeg leverer den tilbake, tenker jeg. hah, uviktig informasjon, though.


Var på Glitter idag, også. Pappa sendte meg på OBS! for å kjøpe none tetningsgreier. Ikke spør, aner ikke hva det var. Men endte opp med å kjøpe to smykker da, veldig søte.




Men, nu skal jeg (prøve å) lage knekkebrød! Fra en pose da, men allikevel. Blir spenands!


xoxo

2 kommentarer:

Little Miss Sunshine sa...

Bleh, her er det bare kaldt og vått. :-(

Unknown sa...

usj, kjipern! det er det her nå også :-(