lørdag 23. juli 2011

sjokktilstand

22.07.2011.
Dagen da det skjedde det ingen hadde trodd kunne skje.
Bombing midt i Oslo sentrum og vill nedskyting av masse uskyldige ungdommer på AUFs sommerleir.


Alt minner om 9/11. Jeg husker fortsatt den dagen. jeg husker hva jeg hadde på meg, hvor jeg satt og hva jeg skulle den dagen da jeg fikk høre om det. Da kunne jeg ikke få nok fakta, nok tall, nok informasjon. Det var i USA. Nå har det rammet oss.I lille fredelige Norge.
Denne gangen rammet det meg, personlig. En terroraksjon som rammet oss alle, enten man kjente noen der eller ikke. 

Ord strekker ikke til. Kjennes ut som om jeg ikke får puste, og redselen er konstant.
nå må vi bare stå sammen, alle sammen.
Bare vær i orden, alle dere jeg kjenner der

blir nok en Emilie på autopilot på jobb idag. vil bare hjem i sofaen med de jeg er glad i..

Ingen kommentarer: