onsdag 30. mars 2011

We're neighbours by heart..

Yes da, tenkte å slenge inn en liten oppdatering..
Jeg lever fortsatt i en Romaboble og savner det veldig. Savner selve turen, med noen av de fineste menneskene jeg vet om! Supert!




Uansett, på lørdag - så skjedde det litt av hvert. Var på jobb fra 12.00-18.00, og 17.53 så raste fire bilder ned fra hylla og dro med seg tre lysestaker i dragsuget. Glasskår OVERALT. Klarte å unngå å kutte meg helt til jeg skulle ta opp det siste kubbelyset og børste av det. Der var det et bittelite glasskår og det kjørte jeg inn i hånda.. Bra, Em!. 
Blødde rimelig godt, og fikk til slutt hentet meg et plaster, men hadde allikevel blod utover hele lillefingeren, så da jeg skulle betale på ShowTime etterpå så var det litt, "hvem har blitt drept nå da" blikk jeg fikk.. Men nå er alt bra, kun et lite blåmerke igjen etter denne dramatiske hendelsen. :)




Farget håret på lørdag også, mens vi så på Norge-Danmark. Ble VELDIG fint, synes jeg da. Deilig med forandring! 
Dessuten er sola på plass og skinnjakka er ute og vel brukt allerede. LOVEit!


Ja, jeg kommer til å bombardere bloggen med Romabilder :)


Nei, så var det tilbake til prøvelesing. Andre verdenskrig og diverse. Ciao

Ingen kommentarer: