mandag 7. mars 2011

10 ting jeg elsker

Denne er vel nesten enda enklere enn den forrige,og noe må jeg jo finne på mens jeg sitter her på skolen og jobber med dikt og sånt tull og venter på at AH skal komme, so here we go. Ikke i kronologisk rekkefølge, forresten :)

1. Sommer.

weheartit//summer
 2. Verdens fineste Lexie.
Verdens fineste, vakreste.

3. De fineste jentene mine.

4. Starbucks
weheartit//starbucks
Elsker frappuchinoen fra Starbucks. Heldig at det også er det i ROMA!

5. MacBook pro <3
weheartit//macbook
Eller igrunn alt fra Apple. hjerte.

6. PARIS

Gjett om jeg skal tilbake dit a, den mest fantastisk byen jeg har vært i.

7. Mamma og pappa.
De er de beste jeg noen sinne kunne bedt om. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten dem.

8. Bøker.
Elsker å lese. Akkurat nå leser jeg Anna Karenina av Lev Tolstoj.
weheartit//annakarenina

9. Musikk. Virkelig, ingenting er bedre enn musikk. Det er større enn man aner. 
weheartit//music

10. SKO.

Ingen kommentarer: