søndag 13. februar 2011

Have you ever tried sleeping with a broken heart? - Well you could try sleeping in my bed

Ja, ble ferdig med særemnet på tirsdag, og trodde det gikk fint. Deilig og være ferdig i alle fall. 
Men, læreren min var tydeligvis ikke fornøyd.. 
"Du mangler faglig tyngde."
"Temaet ditt var for vanskelig for deg"
Samtalen med henne på fredag var skikkelig oppbyggende, og jeg ble skikkelig glad. Fikk en ekstremt postitiv boost. Neida.. 
Men allikevel, deilig å være ferdig. 


weheartit/rome
Teller ned til Romatur. Kan ikke vente en gang. I mellomtiden skal jeg se på Criminal Minds og One Tree Hill, og telle dager. 

2 kommentarer:

Marianne Ulsund sa...

Kjedelig det med særemnet da :(
Roma er awesome! Lover deg! Kunne ønske jeg kunne blitt med :(

Unknown sa...

ja, blei litt irritert, men sånt skjer. :)
GLEDER meg, skulle gjerne tatt deg med i kofferten ^^