fredag 10. desember 2010

Small update

Tja, mye og ikke mye som har skjedd.. ER liksom det vanlige. Skole og jobb. 
Ser på at Norge knuser Ungarn. Er noe av det beste med julen, at hånballen begynner igjen. Weho. 

Hadde bokmål og  nynorsk tentamen igår og i dag, som gikk greit begge deler. Dro tolv ish idag, og tok sol i 20 min. SYKT deilig. Kjørte hjem og koste meg, hørte musikk og hadde det helt fint. Helt til jeg kom 300 meter hjemmefra. DER var det nemlig kontroll for statens vegvesen..  Og gjett hvem som ble stoppa?
Jada, det var jeg og forden det vettu. Og den fikk kjøreforbud, pga "sommerdekk". Sommerdekk my ass. 
Måtte gå hjem. Var ikke all verdens langt, men allikevel.. Snakk om frekke folk. Skal ikke legge ut alt her, men han var bitch!

Så, det var dagen min, ehehe. Slenger med et bilde av Lexie, som jeg tok i går. Nydelig, right? :)

- Em

Ingen kommentarer: