onsdag 27. oktober 2010

We're gonna party like it's 2012 : )

Jeg er en dårlig blogger, merker jeg. Men unnskyldningen er at jeg har så mye å gjøre.. stress. 
Uansett, var på russekickoff i helga, åh så gøy. Kan ikke beskrives en gang, var så mye internt som skjedde at du bare måtte være der, for å si det sånn. : )
I går var jeg på Peppes med jentene, AH, Astrid, Wei, Kathrine og Kamilla! Var såå koselig. Satt der vel i tre timer ish, og bare snakket, tok bilder og spiste da, selvfølgelig.. 


Dagen i dag har gått med til å være flink med skolearbeid hjemme. Innlevert rettslære og norsk, og skal begynne på komku og rette stygge engelskprøva senere.
I morgen er det OD, hvor pengene går til fattige barn i Brasil. Jeg skal jobbe hjemme - som inkluderer soving <3 - og jeg skal lage mat til mam+pap. 


Jentene skal treffes på lørdag kveld igjen, i daffekveld. Olabukser var ikke lov, ble vi enige om, med kakao og film. Supert! DA skal vi også - antagelig - bestille billetter til Taylor Swift konsert i Spektrum! WII. gleder meg.


Dere er de beste på jord, elsker måten vi snakker om alt på. Dere er konge <3 

1 kommentar:

Marianne Ulsund sa...

Vet du hva? Jeg syns du og jeg skulle laga en awesome videoblogg sammen en dag. Det hadde vært gøy!