fredag 13. august 2010

nå er det snart skolestart. For min del er det starten på siste året på videregående. VG3. For meg blir det tilbake til de samme rutinene, stå tidlig opp, begynne å hate mandagsmorgener igjen - hvertfall om timeplanen blir ræva.
men jeg har ikke fransk eller matte lengre, woho. Så så ille som mandag vg2 KAN det ikke bli. Seriøst.
Jo. om vi har GYM førstetime mandag. DA dør jeg. anyway. 


Jeg håper VG3 blir det beste året på videregående - sammenlagt for meg. Ingen fall i trapper som resulterer i armbrudd, ingen flytting, ingen "miste kontakt med bestevenner" og det viktigste av alt, INGEN av dere, mine kjære venner, familie, lesere  - hva som helst. Ikke finn på noe dumt som kan resultere i at dere dør. Vær så snill. Det takler jeg ikke.
Så bare en "liten" request for neste skoleår. Ikke gjør noe dumt.


 <3  weheartit - juliebettina.blogg.no

Ingen kommentarer: