mandag 12. juli 2010

gosh

Hadde besøk av Marianne og Tonje - fra Arendal - i går, kjempe koselig. Vi så Wimbledon og spiste pizza og lagde kake. nam.
Vi hadde grunn til å ha en innedag, siden det hølja ned i perioder her, sykt! 
Blei invitert av Marius på kino, Shrek 4 - ingen av oss hadde sett 3ern, men anyways. haha.
Og så presterte jeg å bestille TO Marc Jacobs klokker fra USA. En til Norge og en til Oman, serr liksom.
Fikk helt hetta.
Så glemte jeg den ordrebekreftelsen på billettene når Marianne og jeg dro til Moss, og vi ble stående bom fast i fergekø. GREAT liksom!
Men fikk klem av Malin så da ordnet det seg:) 


Spania er verdensmestere 2010. Hjerte
Iniesta <3 

Fikk også mail fra kundeservice/personal shopper David i dag, og han avbestilte bestillingen til Oman for meg. takk takk takk. ILU, liksom. Det kaller jeg kundeservice. 

Ingen kommentarer: