søndag 16. mai 2010

Smil a

Det regner og regner, skikkelig kjedelig - for i går var det en fin dag. Lexie og jeg dro ut så hun fikk badet på kvelden, og jeg vet ikke om en mer lykkelig hund når hun får lov til å bade. Det er helt vilt. 
Litt dårlig bilde, men hvem kan motstå henne?

Ellers i går, så fortalte nabojenta Andrine oss om den fine rosa sykkelen sin, med stjerne på sete. Med på sykkelturen var også dukken hennes, Emilie. Naboene passer to engelsk settere, og da er jo Lexie så påpasselig. Det er tross alt hun som bestemmer her i gården. haha.

Ellers driver jeg og leser DENNE boken. Hotellet på Hjørnet av Bitter og Søt. Den er veldig fin, har ikke kommet så langt enda, men so far so good. 
OG jeg gleder meg så syykt til Trondheim tur med girlsa. CANT wait. De tre ukene kommer til å gå så himla sakte! 

Hva skjer i mai da dere?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin header =) og blogg !
- www.scaro.blogg.no

Marianne Ulsund sa...

Nice at du skal til Trondheim da! :)
Hvem drar du med?

Marianne Ulsund sa...

SV: Takk! :)
Ah, ok - høres koselig ut =)

Unknown sa...

tusen takk :)
Drar med jenter fra skolen :)
<3