lørdag 29. mai 2010

meget kjapp update.

Heisann. Dagen i dag har bestått av jobb og handle ting til gave til Ida med Louise - uten å røpe for mye.
Trives veldig godt på  jobben, er knallmorsomt. Gleder meg masse til jeg kan stå der alene, som er til fredagen. woho.

Om 20 minutter kommer Marius med fam, og jeg får ENDELIG sett bestejenta Malin igjen, wii :D
Vi skal ha 3-retters+MGP-kveld i dag. Koselig

- Tror dere Didrik kommer langt?


Slenger inn et "outfit"bilde og. Kjole fra HM .  litt rart format gitt. haha
Ha en fin dag:)

2 kommentarer:

Katrine_tm sa...

Like your hair! :)

Nei, jeg tror Tyskland vinner. ;)
Seriøst altså, jeg trodde det. Hehe!

Skal du stå i butikken alene alt til fredag?! You're doin great, skjønner jeg. Cool! :D Det forundrer meg ikke æssæ.

KLEMMM

Unknown sa...

takk:)
haha, så gøy. Heide på Hellas og Frankrike jeg:)
hihi. klem