torsdag 4. februar 2010

"Pragmatikken hans er helt feil da"



Beklager for fraværet. Rett og slett ikke hatt tid til å skrive.
Må jo nesten fortelle dere det da, jeg falt ned trappa hjemme på mandag. VAR strengt tatt bare tre trinn, men uansett. Har et blåmerke på størrelse med atlantern på rumpa og ett mindre ett som middelhav
et på albuen. Skjønner sarkasmen, right?
Har vært masse innleveringer, kjøretimer osv.
Pappa lagde bløtkake til oss igår også. hihi. <3

Jeg skal ha glattkjøring på onsdag btw. haha. festliig.
Hadde historieprøve idag, og så The Hitchikers Guide to the Galaxy. Unnskyld meg, men sovner altså.
Nå er det komkulesing som står på planen. Det er så sykt vanskelig det kapittelet her nå, skjønner det ikke.
uansett. I morra skal jeg til frisøren. weeee. Gleder meg vilt!

Ingen kommentarer: