onsdag 20. januar 2010

Who says..?

Ja, skal jeg fortelle om teorien?
Rather interesting story actually. haha.

Siden jeg begynner senere dro vi - pappa og jeg - inn på trafikkstasjonen og skulle ta teoriprøva. Jeg var så nervøs at jeg holdt på å dø, kvalm og stressa. Kom nummer to inn å prata med dama bak skranken, og jeg måtte visst ta bilde før jeg kunne " registrere " meg.
Og siden sist jeg skrev her har jeg fått et kjekt lite munnsår - eller hva det er for noe - over leppa, så det ser ut som om jeg har tatt en veldig mislykket botox operasjon. Så du kan jo tenke deg hvordan det bildet ble seende ut?
Jada, svarthvitt og halve leppa skikkelig rar? My luck.
Uansett, jeg stakk inn og tok prøva. Var ekstremt nervøs, men med en gang jeg fikk begynt gikk det veldig fint. Jeg tok den på 11 minutter og fikk 4 feil.

La oss si at jeg var under taket resten av dagen. Nå er det bare kjøringa å bli ferdig med.

OG, Battle Studies - John Mayer. ILU <3

Ingen kommentarer: