tirsdag 8. desember 2009

Skolemas


Nå sitter jeg i kantina - helt alene - og venter på pappa. AH stakk akkurat fra meg, så her lever vi i ensomheten. haha. Neida.
Vi har akkurat hatt engelskmuntlighøring, AH, Victoria og jeg. Gikk meeeget bra, ikke for å skryte av karakterene mine, hmhm, men jeg fikkk 5, og Lena sa jeg var veldig close til 6. hihi. JOY.

I dag er det en uke til jeg skal fjerne føflekken min, og jeg gleder meg. Skal bli veldig kjekt å ikke ha den stikkende fram hele tiden.
Og neste uke er uka da ferien begynner. FLOTT. Trenger så virkelig ferie nå. Jeg er lei av skilsmisseparagrafer, norrøne sagn om varulver, grafer i x og y og ord med endelser ez, ens og ons. OG jeg er lei av perfekte førsteklasse jenter som virkelig liker seg selv.
Gleder meg til AleneHjemme filmer, Tre Nøtter til Askepott og godteri.
Bare åtte dager igjen til feriefredag-xfactorfinaleitelenorarenafredag.
Jo, herlighet - det har jeg kanskje ikke fortalt dere enda?
Jeg har bestilt iPhone ! :D venter som en gal jeg. hihi.

2 kommentarer:

Louise sa...

Åååh, gleder meg sykt til ferien!!:D<3
Vi må ha maraton med ALLE seriene vi finner. Serr. ! ^^

Gleeeedeeer meeeg!!!

Congrats med 5!:D

Unknown sa...

ja, det må vi altså. Det er en selvfølge :D <3
takk ^^