lørdag 26. desember 2009

Joy

Jepp, i går var vi hos besteforeldrene mine i Halden på pinnekjøttmiddag. Elsk altså. Pinnekjøtt er noe av det beste jeg vet. virkelig.
Bestefar og jeg gikk som vanlig ut for å hente pinner sammen med Lexie, som er tradisjon.
Det snødde og var skikkelig storm. Seriøst. Men vikingene fra nord vettu, gikk ut på tur en gang til. haha. De viste oss litt rundt der oppe, så brått var maten ferdig, og tror vi spiste oss fulle alle sammen. Var skikkelig godt. Lexie derimot, driver alltid å faker at hun må ut eller at hun blir syk, så vi skal slippe henne ut , så hun får rulle seg i snøen. Litt sært ja.
+ riskrem med verdens beste jordbærsaus. namm.
Hjemme så så vi på FLÅKLYPA, som også tradisjon. Elsker den filmen, no kidding. Den er så utrolig bra, med alle detaljene og musikk og navn. I det hele tatt, genial.
Og A Lot Like Love. Den var søt!

I dag, så sto jeg opp, spiste knall frokost; julebrød - sånn med
rosiner i - og appelsinjuice.
Stakk ut til pappa - og Lex, selvføgelig, og lekte i snøen. Noe man selvfølgelig aldri blir for gammel til. Sier bare snøballkrig med pappa i går..
Kom inn, og tenkte jeg skulle ha spaish i dusjen. Huska jeg hadde en peeling ansiktsmaske fra The Body Shop.
Nemlig denne her. Tenkte det skulle være skikkelig chill, men haha. DEN lukta VONDT. Noe av det verste jeg har kjent. Som 100000 Wonderbaums+most aprikos+kvae. Lukta som verste granskogen. haha. Ikke bra.
Naboene har prøvd fyrverkeriet og sola titta fram i dag. Koselig.

Etterpå skal jeg lage muffins, fordi Victory i Lipstick Jungle spiste sånne tradisjonelle muffins, med masse masse glasur, så haha. Stay tuned for muffinbaker EM :)

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: