fredag 11. desember 2009

Hva skjera?

Dagen idag har vært ganske interessant.
Godeste Mats satt og poket meg i rundt en økt i strekk, Wei slang stikkontakten i hodet mitt. Det var TURN i gym - som er et kapittel i seg selv. Tortur, really.
Og på vei fra gymmen, oppe i kantina, gjett hvem som går på trynet a?
EMILIE. Blir helt sliten av meg selv jeg altså.

Quote fra norskvikaren vår, fra oppropet.
Vikar: Atal Mohammed .. oida, du synes ja! - Atal som er fra Afghanistan. Flotters vikaren. haha.
Alle andre, eh?
Vikar: Nicklas Grrr..
Alle: Eh?
haha.

Fikk melding fra "Rapport" som sa at iPhonen min er sendt, jippii!
En og en halv uke etter bestilt. YAY.
Og jeg heier på Chand, han er søt. Gleder meg til finalen.

4 kommentarer:

Louise sa...

FYYY ÆÆSSSJ CHAND?!
EMILIE HENRIKSEN!!! NÅ er jeg skuffet! Ikke sint. Bare veldig, veldig, veldig, veldig, skuffet!

:O CHAND?!?!?!? NEIEIEIEIEIEI!!!:O

ÆSJSÆSJSØSJSLSÆSSSØSJØSJS!!!! For å understreke mitt poeng: ÆSJ.

HATER CHAND..

SHACKLES:DD <3<3<3<3

Unknown sa...

Chand er søt joo :D haha

søtami<3

Louise sa...

du kan ikke klage på at jeg ikke er ENGASJERT i bloggen din ihvertfall!:D <3

Unknown sa...

haha, neida. Engasjert er du :D :P <33