torsdag 17. desember 2009

Det er helt insanely sykt.

Egentlig ingenting er så insanely sykt - bortsett fra at nå har jeg ENDELIG ferie!
I morra er det Oslotur, IKEA, Sandvikastorsenter og X-FAKTOR finalen. hihi.
Den siste uka har vært mye å gjøre, derfor lite blogging. Men føflekkfjerninga gikk bra. Tenkt til å spare dere for bilder, men det ser veldig mye bedre ut. Kjente ingenting og var over på under fem minutter. Altså fra jeg kom inn til henne til vi var på vei ut. joy.

Noe annet som også er insane er at det er sykt kaldt ute. -10 grader :o - lite gøy. Heldigvis har jeg ferie da, så kan bare slappe av under dyna. haha.

OG siden Oslotur skal min kjære Lexie være hos bestemor og bestefar. Så jeg må sove uten babyen min i to netter. Men jeg overlever, antagelig ingen edderkopper ute å spankulerer på gulvet mitt heller, siden det er så kaldt. håper jeg. hihi.

Jeg har ferie dere! :D
(kanskje jeg skal få laget en videoblogg i løpet av jula. haha.)

2 kommentarer:

Louise! sa...

Håper du koser deg masse i Oslo!:-D
Gleder meg MASSE til mandag, vi får det så gøy!!<3

loveu<3

Unknown sa...

Jaaaaaa, gleder meg sinnsyykt :D 