tirsdag 17. november 2009

Thanks for the memories, sang hun med en gulerot i munnviken,




Ja, kanskje dere allerede skjønte at det var AH jeg snakket om. hihi.
AH, Kathrine og jeg sitter på grupperom og jobber med komkuprosjektet vårt. Matvaner i Kina vs. Italia. Vi gjør egentlig ingenting, men har allikevel kommet veldig langt. Sånt kaller man effektiv arbeidsfordeling.
Hva gjorde vi seriøst før bloggene kom?


Jeg hadde min andre kjøretime idag, og det gikk bra. Er skikkelig skummelt, og blir veldig nervøs, men er bra når man er ferdig. Gikk til skolen og så på Gossip Girl og drakk kaffemocca. Joy.
Stine og Sisse satt på grupperom, så jeg ble med der. Så grupperomsitting preger dagen min i dag kan du si.

Jeg har også stått på teoritentamener på internett, så tenkte å ta prøva neste onsdag, før begravelsen til oldemor.

Forresten, skal ha NYNORSK skriveøkt idag. Bokanmeldelse. På nynorsk. Seriøst?
Og det kjipe er at jeg synes jeg jobber så hardt, men læreren min bare trykker meg ned igjen. Er liksom ikke noe vits i å jobbe bra når man aldri får noe creds for det.

Ingen kommentarer: