tirsdag 3. november 2009

October ending

Da var oktober over, og vi er inne i årets desidert verste måned. Det er regn, tåke, vind og mørke.
I oktober har det skjedd i og for seg ganske mye.

Jeg begynner med førsten av oktober, det var da AH sov hos med da pappa og mamma hadde kjæreste tur til Oslo, det var
Fikk klassebildet i posten - men venter fortsatt på den kjipedødstreige skolekatalogen. Rettslæreklassen var i rettssak i Halden Tingrett. Jeg har bestilt briller, og lest masse på franskgloser, antikken og den norske forhistorie.
Vært i Oscars begravelse :(
Vært på stevne i Oslo, og Charlotte har gått amok med både mobilkameraet mitt og flaska mi i fransktimene. Det var OD-dag jeg lagde 3 retters til mam-pap.
Mailen har vært på besøk og jeg har blitt tegnet på, og sett embarrasing pictures av mine claaaasmates på facebook.
Og jeg har laget sjokolade kake med is.
Slå den oktoberen du : ))

Ingen kommentarer: